Magic Box Of Fashion

Magic Box Of Fashion

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Μυστικά για γρήγορο αλλά και σωστό αδυνάτισμα!


Καταναλώνετε τουλάχιστον 1000-1200 θερμίδες ημερησίως
Όταν καταναλώνετε λιγότερες από 1000-1200 θερμίδες την ημέρα, ο οργανισμός σας αναπτύσσει μια αντίδραση πείνας, κάτι το οποίο μειώνει το μεταβολισμό. Οι 1000-1200 θερμίδες πρέπει να είναι το κατώτερο όριο και μάλιστα πολλές γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν περισσότερες προκειμένου να αδυνατίσουν.

Καταναλώνετε συχνά, μικρά, ισορροπημένα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Καταναλώνοντας συχνά, μικρά και ισορροπημένα γεύματα βοηθάτε τον οργανισμό σας να μην πεινάει ενώ παράλληλα κρατάτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά. Εάν δεν καταναλώσετε για αρκετή ώρα κάποιο γεύμα τότε η αίσθηση της πείνας θα είναι πολύ έντονη με αποτέλεσμα όταν έρθει η ώρα να φάτε, να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες φαγητού.


Πιείτε πράσινο τσάι.
Το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη και άλλα συστατικά που αυξάνουν το μεταβολισμό έως και 4 ποσοστιαίες μονάδες την ημέρα. Απλά, όταν καταναλώνετε τσάι να φροντίζετε να μην βάζετε ζάχαρη ή γάλα.

Ασκηθείτε περισσότερο από όσο συνηθίζετε.
Προσπαθήστε να κάνετε εντατικά τις ασκήσεις και να πιέζετε τους μύες σας περισσότερο από αυτό που συνηθίζετε.
Καταναλώνετε υγιεινά λιπαρά Ω3.
Αυτά τα σημαντικά λιπαρά βρίσκονται στα ψάρια όπως ο σολομός, ο τόνος, η πέστροφα, στα καρύδια κ.α. Εάν τα αποφεύγετε ο μεταβολισμός σας θα μειωθεί.

Οργανώστε μια ημέρα που θα το ρίξετε έξω και θα καταναλώσετε κάτι που θα σας κάνει να ευχαριστηθείτε.
Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει ψυχολογικά ώστε να συνεχίσετε το διατροφικό σας πρόγραμμα. Απλά θα πρέπει αυτές οι μέρες «ατασθαλίας» να μην γίνονται συχνά.
Μην αποφεύγετε τις ασκήσεις ενδυνάμωσης. 
Πολλές γυναίκες αποφεύγουν τις ασκήσεις ενδυνάμωσης γιατί φοβούνται ότι θα χάνουν κιλά πιο αργά και θα πάρουν όγκο. Παρόλα αυτά οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι ότι καλύτερο μπορεί να κάνει μια γυναίκα για να κάνει ένα ωραίο σώμα. Η αεροβική άσκηση μπορεί να ελαττώσει το λίπος από το σώμα αλλά οι ασκήσεις ενδυνάμωσης θα αναπτύξουν του μύες. 




Μην ακολουθείτε προγράμματα μικρής περιεκτικότητας σε θερμίδες.
Αυτά τα προγράμματα είναι ανθυγιεινά και έχουν σαν αποτέλεσμα όταν τα σταματήσετε να ξαναπάρετε το χαμένο βάρος. Το κλειδί στην απώλεια βάρους είναι η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.
Μην ακολουθείτε προγράμματα μικρής περιεκτικότητας σε θερμίδες.
Αυτά τα προγράμματα είναι ανθυγιεινά και έχουν σαν αποτέλεσμα όταν τα σταματήσετε να ξαναπάρετε το χαμένο βάρος. Το κλειδί στην απώλεια βάρους είναι η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Μεταφρασμένο από το κείμενο της Glenn Mueller (ediets.com)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου